helgen

På fredag så var jag hos ulla och gjorde någonting, kommer inte ihåg, Sen på lödrag var jag i stallet igen och red med Vanessa en snabbis, Jag red Dilba och Vanessa hade Blökk. Senare på kvällen var det strömmingsleken, Han inte byta om så tog på mig ddet jag hittade. Mjukisar +  california-tjocktröja. Jag vet slafsigt. Men hann inte för Vendela stod utanför.

På s-leken köpte jag en tröja och en schal. Sen så åkte jag karussel med Mathilda och en tjej som heter Sanna.  Det var kul=)

På söndag ( idag) så kom jag till ulla kl 12 och vi satt och snackade och planerade stallet, byggde lite mer hage. Sen så kom vanessa och då åt vi mackor och målade stallet och byggde mer av hagen som inte är klart än!.

Vi bytte schabrak och jag sadlade blökk och vanessa red dilba barbacka och så red vi iväg och galopperade fett mycket.. Gich jätte bra för mig och blökk men inte så bra för vanessa och dilba. Sen så borsta vi av hästarna och fixade med fleecetäcken och bytte vatten i vattenhinkara och åkte sedan hem.

Jag har lite småttpanik för jag har inte gjort spanska läxan men skitsamma, hoppas den är till tisdag.


( Jag och Blökk agusti 2010<3 )
tjobre.

/Sara

Kommentarer
Postat av: fallee

fin header! :)

2010-09-23 @ 19:06:19
URL: http://falleebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0