Hejsan!

Efter skolan så gick jag hem till Vanessa med Vanessa för hon hade väntat på gympan. Men hon fick inte kolla på :Ö för vissa ville tydligen inte det-.-' venne varför?
Vi åt lite mat och sen så gick vi till Derius. Men Jossan var inte hemma men vi gick till hagen ändå och klappa honom. Var 9 månader sedan jag träffa Derius!:,( får hälsa på någon annan dag när Jossan är hemma.=)
Sen gick jag hem och käkade grillat och skulle egentligen vara med Lovisa men jag fick ingen skjuss så det blev inget av det. Nu ska jag plugga matte. Jag vet på en fredag! men jag måste ha VG i slutbetyg så jag offrar min älskade fredag. :( men det är bra program på TV tror jag så jag får titta på TV och göra matteprovet..

/Sara



Derius & Jag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0