Torsdag den 18/3

Tycker att den hära veckan har gott fett segt. Ännu är det bara torsdag. har haft en dryg vecka. Slutar halv 4 nästan varenda dag och lektionerna är jätte tråkiga. Skulle bara vilja åka bort från allting.

Men idag är det Bullen. Nu har han blivit riden i paddocken typ 2-3 dagar på rad?? så jag kan inte rida dit. Funderar på att klättra någonstans. Får se, brukar alltid ändra mig när jag kommer ditxD

Nu måste jag dra till äckelskolan, ringer PAMPAMPAM PAAAAAAA Vanessa också :D

se yo later alligator!

ska  färga håret i kväll med. BLONT ELLER  BRUNT?


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: absolut =) har skickat ett mail till dig nu.

2010-03-18 @ 17:25:36
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0