söndag den 21 mars

hello, det är den 21 mars och jag fyller år om prick 2 månader:D har ingen aning om vad jag önskar mig, får komma på det snart och lägga ut i bloggen. Fyller ju 15 år :D
idag ahr jag sovit  hos vanessa och jag gick och la mig och kollade på nyheterna och sommnade halv 2. sen startar kvinnan vanessa musik klockan 2 så jag vaknar och får lite dampp men annars så är allt lungt=)
Var med Lovisa en sväng i går med. Tycker att helgen går så himmla snabbt. Drygt=(.
Jag & Vanessa ska åka till bullen. när vet jag inte. skulle åka först 12. sen 1 och sen 2. men nu venne jag. Vill rida anorlunda med;) typ göra nått nytt med bullen. har nån nått förslag?


sara-mejer-a

Kommentarer
Postat av: malin

sv: åh tack :D

har inte gjort så mycket idag, varit med en kompis bara =) själv då?

2010-03-21 @ 14:18:31
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej har du sett att Vira från Hofosho har startat egen blogg, kandylandy.se <3

2010-03-26 @ 16:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0