nytt inlägg 1 mars

Tjo! på begäran så ska jag blogga om gårdagens ritur.

Jag och Vanessa åkte till stallet och vi kom dit klockan 1. Vi såg emma som stod och knäppte kort på Bullen och hans gäng som består av JojjoxD

Vanessa tog in bullen och alla vi tre hade " stallmöte " och det är typiskt att man inte har något riktigt bra att fråga om när Emma äntligen är där man kommer alltid på det senare :Ö haha vad CP. Men jag fick veta det jag behövde veta och så tränade vi på att sadla. För bullen har en speciel rygg. Sen visade emma oss beten och sa vad dom hette. För både jag och vanessa blandar i hop fullcheek(?) och pelham. Sen så bar vi oss iväg till ljusne hållet. Vanessa fick börja rida och jag gick brevid i typ en haltimme. Sen var det min tur att rida hem för vanessa sa att hon skulle rida dit och jag rida hem för det är inte bra att byta för många gånger. Sen så när vi skulle byta av så skulle vanessa rida ner för en backe till på väg hemmåt och jag hade precis gått upp för den, så jag orkar INTE gå ner igen.. Och då säger jag att hon ska stanna så jag får rida hemmåt men hon säger att hon bara ska rida ner dit och vägrar lyssna så jag går därifrån mot ljusne.

Sen så sätter jag mig i snöhögen och spelar lite på mobilen och väntar på att hon ska komma för jag orkade inte gå tillbaka ännu mer och hon hade jubullen men hon kom aldrig. Sen går jag lite mot henne och ser henne. Hon säger att jag ska komma. Men jag säger att hon själv kan komma så då säger hon att hon drar hem. Jäte schyst tänker jag . Så ser jag henne trava i väg. Då kommer en bil och jag får skjuss hem till therse. Sen så när vanessa kommer tillbaka så säger hon att hon har letat efter mig och sånt fast jag såg att hon kollade på mig genom bilrutan:Ö :S cp. Men jag får hoppa upp på bullen och så rider jag iväg. Han var lite konstig och så. Men travade och skulle trava upp för den dära långa backen med honom men han galopperade själmant så jag lät han galoppera. saktade av och skrittade ner för backen och travade lite. Men han var konstig så jag hoppade av men det var inget fel på han så jag hoppade på igen. Han var så HELA ridturen sen jag satt upp från tres gård och så. Konstigt. Han ville väl bara till stallet. Men sen så pratade jag och vanessa. Och hon sa att hon inte hade sätt mig i bilrutan och att hon inte skulel sticka ivgä utan abra att jag skulle tro det. Men då lyckades hon lura mig och det var inte schyst tyckte jag. Men skitsamma. Petra sms:ade och vi åkte till henne och fick rida med henne och MIllan. Jag hade Foxtrot Millan hade Lady Vanessa hade ******? och petra hade belton. Det var kul. nu ska jag städa. bye

/sara


Kommentarer
Postat av: TLD - Emma

Svar: Jacob klipper ju faktiskt sig i New Moon, och det var väl på så sätt som Annie fick upp ögonen för honom.



måste säga att det är lite tråkigt med såna "klagande" kommentarer :) fortsätta gärna läsa bloggen, och kommentera hellre lite med glada och positiva kommentarer!

2010-03-01 @ 17:17:14
URL: http://taylorlautnerdaily.blogg.se/
Postat av: sara

ja jag vet att jacob klipper sig i new moon, men det var en fråga om taylor inte om jacob.. :P

2010-03-02 @ 16:57:39
Postat av: twilightfan

han klipper sig inte på riktigt...

han har ju peruk i twilight

2010-03-03 @ 23:16:37
URL: http://t
Postat av: twilightfan

han klipper sig inte på riktig...

han har ju peruk i twilight

2010-03-03 @ 23:17:09
URL: http://twilightfanfics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0