"kompis kväll"

Jag, Pippi och Lina ska ha filmkväll xD Fåglarna ska få äppelchips och vatten, själv ska man käka popcorn och dricka coca cola. Det ska vara riktigt cola:) Sitter just nu och kollar på hannah montana.
var hos bullen idag. Lovisa följde med. Bullen var stressad när jag skulle rykta han och red mot ljusne hållet skritta lite trava lite och en liten galopp blev det upp för backen, När vi var på väg hem så var det någon som var ute och jagade?? så två skott sköts och bullen vart skit rädd. så i stallet bajsa han på gången och ville inte äta upp sin havre. Men när han kom ut till jojjo så blev han lugn igen. tur det<3

JUSTE den nya Eclipse trailerna har kommit ut:) Sök på eclipse trailer på youtube om n ivill se den =) Ska kolla på lite mr bean nu..
/Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Jadu jag kan faktiskt inte säga när han är redo att gå över med er :/ För jag har ingen aning om hur mycket han litar på er ^^ Men jag har ju gått över en gång nu men det tog ju ett tag att få sån tillit av honom ;) Men det kanske blir lättare för er nu när han gick över med mig. Men om ni känner att ni står ut xD Så skulle jag uppskatta om ni väntar tills snön börjar tina lite mer så att ni kan rida över skogen... För att rida ända till kraften genom sunnanå var INTE kul eftersom bilarna kör som idioter -.-

2010-03-13 @ 22:54:22
URL: http://emmaobullen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0