Kasst med uppdatering

Jag vet jag vet.. Men jag Pallar inte xD Var i kilafors idag och red Lady<3 Vanessa red belton<3 och petra foxtrot<3 Håller mig till foxen jag. Inge fel på Lady men hon var så jävla stark i munnen. när vi skulel trava så slet hon tyglarna ur mina händer och typ drog ner huvudet och galoppera förbi petra och sen mot belton. jag skrek åt vanessa att stanna men hon fick inte heller stop. tillslut så sparka belton bakut för jag och lady kom för nära och jag höll på att flyga av men klarade mig, hon galopperade en gång till men jag fick stop på henne då. Tor mig det var typ omöjligt att få stopp på henne. aldrig ridit en sådan häst som var sådära stark i munnen.
Var hos bullen i torsdags och red mot ljusne och övade på markarbete, Galopp från skritt osv. gick jätte bra förutom att han ville vända hem några antal gånger i skritten. men jag spinnade runt han så då gick det bra.
Tur att han inte vill vända hem när man travar eller galopperar för då kan man ju flyga åt helvete, haha.

I morrn blir det bullen med vanessa och sen på måndag/tisdag ska vi till Kilafors igen och rida:D<3
Var på tranan med, men det var inte så kul :P fanns typ 100000 fjortisar:Ö fy fan hahahaha!!


sara-mejer-a

Kommentarer
Postat av: j ♥

svar: hejsan. har tyvärr inget mer blondt löshår =(

Men dom rosa skorna finns kvar. har du några frågor angående dom? =)

2010-03-06 @ 21:46:09
URL: http://enbbloppis.blogg.se/
Postat av: TLD Marisa

Sv: nej, det är i filmen. vi frågade näär dem träffades i boken :)

Ha det bra

2010-03-07 @ 19:15:24
URL: http://taylorlautnerdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0