crap

Vaknade halv 8 idag:O?!?! ingen aning varför, Jag sommnade om igen och vanknade varenda timme kvar tills klockan 10 då jag slog på tv:n och kollade på ett nytt avsnitt av magi på wawerly place. Kom också på att det är skola i morgon-.- jag och suck-.. klassen ska till drömverkstaden och göra något skit. Har ingen lu.st Men om tre veckor är det påsklov! det ser jag framemot. Kommer nog att överleva ändå. Vintervädret gör en deprimerad!..
Ska strax ringa till vanessa. Ringer nog kvart i 12 utefall hon sover, Men bara för det så har hon säkert varit vaken sen klockan 9 eller nått:Ö brukar va så.cp:Ö
Laddat batterierna till kameran:D




sara-mejer-a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0