rymmande hästar,

I går var jag och Vanessa i Segersta och red. Vanessa red Belton och Assar och jag red Foxtrot som var helt omöjlig att sadla/tränsa och komma  upp på men ÄNTLIGEN så lyckades jag komma upp på honom. Sen så hade vi byggt en ny hage. Det var jag, Vanessa, Petra, Millan, millans man och millans pappa. Millans man och pappa fixade med stolparna och jag och vanessa drog tråden. Men hästarna var alldeles galna när dom sprang i den nya hagen. Så när jag och Petra stod och snackade så skrek Vanessa
-HÄSTARNA HAR RYMT! och jag skrek åt Petra HÄSTARNA HA RYMT. Sen så sprang jag över fotbollsplanen och mötte skenande hästar på vägarna och skit. Sen så höll jag på att springa på ett råddjurskid som låg i ett högt gräs och såg rädd  ut. Jag han precis vejja åt sidan och fortsatte sedan att springa vidare. Tillslut såg fick jag tag på Assar och Lady,  Petra fick tag på Belton och Vanessa fick tag i Foxtrot. Sen ledde vi tillbaka dom till hagen.

Nu är jag blå om min vänstra fot för jag klev på något i skogen när jag sprang..


/Sara

Kommentarer
Postat av: amal & sandra

å tusen tack .D<333

2010-06-23 @ 14:41:11
URL: http://amalosandra.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

tackar för din röst i veckans bloggare ;D

2010-06-23 @ 19:45:29
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0