Den 20 juni 2010

Nu har Tobbe och Patrik åkt hem:( inte kul. Saknar dom redan:( men men. Vanessa och jag ska åka till Petra idag och rida för hon har fått hem hästarna nu till Segersta. Jag ska bestämma när vi ska åka dit. Men vanessa sover och hon blir arg om man väcker henne. Men klockan är 11 så jag ringer typ 12 eller nått så kan vi vara innan och typ åka 1 halv 2 eller nått;)
I går skjutsade Patrik mej Daniel och tobbe till tåget. Men det var Daniel som skulle till Uppsala. Vi åkte hem till farmor och farfar och fikade. Sen så skulle vi besöka en gammla bunker. Vi tog Patriks bil och Tobbe fick köra. Men vi hittade inte den, tillslut, tror jag, vi hittade den, Men den var igenbommad med massa grenar, sten och skit. Så jag började gräva men utan resultat. Så vi blev grymt besvikna men hoppade tillbaka in i bilen igen och åkte till farmor och farfar igen. Patrik och jag åkte sedan hem. På vägen hem så ville patrik kolla på "korset" ett gammalt hus som farmor ägde förut. Så då åkte vi runt i moheds skogar och kollde. Lite. Sen åkte vi hem..

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0