Dagen innan midsommar.

På midsommar så ska jag Mamma, Pappa och Daniel åka upp till Mormor och Morfar i stugan. Där hos morfars bror Danne kommer det att hållas grillfest och midsommar firande. Det är tredje året jag kommer att vara där. Mycket trevligt! sen så stannar jag kvar i stugan med Linda i en vecka typ;) DÅ SKA JAG SOLA!:D

I går? tror jag det var. Red jag hos Ulla med Vanessa. Så jävla kung asså! hästarna var jätte söta och duktiga och vi red runt i Dåbo och jag och Vanessa visade Ulla olika ridvägar. (Ulla är 69 år och förjäkla cool) hennes systerdotter skulle komma och stanna hos henne i en och en halv vecka så då kunde inte vi komma dit=( men jag är ju ändå i stugan då. Sen så ska vi få rida en dag i veckan var och sen varenda söndag ska alla tre rida ut. För Myssla orkar inte så mycket. Hon är ju 35 år gammal islandshäst! O.o
Men jag red iallfall Bluuk, hon är 29 år<3
men här kommer en bild på Ulla och Vanessa när dom ligger och steker i solen!:D


Ullas hund, Avril:D

Mörk, dålig bild på stallet:) men mysigt är det!

Bluuk<3 inte så bra bild.. =/



Jag och pippin^^

Ha en bra kväll!=)^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0