Bullen är borta

Idag så väckte Vanessa mig kl 11 och sa att bullen skulle åka om en timme. Så jag gjorde mig klar på typ 10 minuter, och fick vänta yttligare 15 minuter på att Vanessa skulle komma och hämta mig..
I stallet så pysslade vi om bullen och han fick en tårta som jag hade gjort. Jojjo fick också smaka en bit. Sen så gjorde jag och vanessa en havreröra som han också fick äta + hö när vi ryktade honom. Den sista kvarten så packade vi lite saker.  Sen stod vi i bullens box och kramade honom och Emmas familj packade ihop sakerna. ( dom kom halv 2) Bullen fick ett äpple och en sista klapp innan dom gick iväg med honom till transporten. Vi sa hejdå och gick tillbaka till stallet, pratade lite med Therese och packade våra saker och drog hem..
:( Bullen du Derius och Hubbe har en varsin del av mitt hjärta<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0