7 juni 2010

Höll på att skriva rubriken för typ 10 sekunder sedan, Höll på att skriva 7 juni 2009!:O dumma mig!
Haha, Var med många i klassen vid SJ idag och lekte lite simpla lekar, fikade och några badade. Inte jag. För kallt ju! vill inte bli sjuk nu innan sommarlovet. I lördags var jag och Lovisa och shoppade i gävle. Jag köpte

En " Carlifornia tröjja"

Visibly Clear, finn medel. GRYMT rekomenderas verkligen.

och ett paket med guldiga hårspännen.. xD

 Vart inte så mycket men har bestämt mig för att försöka komma i väg till Stockholm den 21 juni. Men det får jag säkert inte.. Känner ett starkt sug nu för att börja spela the sims 2 igen! ska nog börja nörda det igen tror jag xD

JUSTE glömde säga att Jag Patricia, Vendela och Sandra fick MVG på våran uppsats om " resan genom norden"
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0