Sommar i stugan ;)

Okej, NU ska jag blogga om vad jag har gjort.

Två dagar i rad dvs tisdag och onsdag så har jag och kusin gått upp tidigt och tränat, vi gick upp vid 6-7 båda dagarna. Tränade kondition och styrka. Men både torsdag och fredag så sov man länge PGA veckarklockan ringde inte. Haha, skönt (Y)

Har badat varenda dag och vattnet är jätte varmt, fast inte om man badar för länge, vilket jag gjorde.
Har åkte surfingbräda efter båten. Stod upp ibland, Coolt jag vet ;) säger inte hur snabbt det gick för då kommer ni bara att skratta. Men en ledtråd. Båten har bara 4,0 hästar..

Jag har hoppat mycket studsmatta och ätit god mat. Mormors mat äger! har gått upp 2,7 KG haha, inte bra! man ska gå upp i muskler och inte i fett. Så det är mitt mål gå upp i vikt fast i muskler!

På söndag ska jag åka hem.. Då blir det att packa igen och lämna kaninerna hos deras gamla ägare Rune, För mamma och pappa ska åka till Turkiet och jag och Rosina ska åka till Boden i 10 dagar. Och där finns det inget internet så då kan jag inte uppdatera bloggen på 10 dagar=(
Sen direkt efter boden så ska jag till mormor och morfar igen (där jag är nu) och stanna en vecka eller nått. Så kommer jag hem någon gång i början på augsti.

Ha det gött!
/Sara

Kommentarer
Postat av: Citreuc/Carmela

Sv. Mmm :)

2010-07-17 @ 17:25:32
URL: http://citreuc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0