är i norrland

Hejsan! jag är i norrland och har inte kunnat bloggat PGA jag och roga har varit bokstavligt i en skog i 9 dagar, men nu är jag hos rosinas mormor och morfar i harads ;).
och här har vi internet. vi har fiskat ganska mycket så det är nice, jag har fått två gäddor och rosina har fått 3? tror jag de var, sen har vi fått massa aborrar och mörtar, emn vissa var så små så dom slängde vi tillbaka,

i morgon kommer hemresan att ta 11 timmar och sen när jag kommer hem till hälsingland så ska jag direkt till farmor och farfar och sen nästa dag ska jag till stugan så blogguppdateringen kommer vara låg,, vi hörs haj!
/sara

Kommentarer
Postat av: josefine

Fjärde inlägget i kategorin SJÄLVKÄNSLA ute i bloggen nu! Skriv gärna en kommentar om vad du tycker :) kram!

2010-08-02 @ 19:52:46
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0