10 juli

Shit pomfritt vad tiden går fort när man har sommarlov, Det är redan 10 juli och jag har inte gjort ett skit känns det som. Fast jag har det. Har varit med Lovisa och Vanessa,Ridit, varit i stugan och hemma, Lynäs..
 Men inte med mina darlingar i skolan, läre bli ändring på det Elin, Lundgren, Vendela och Mathilda! I miss you girls!<3 ;D

Kom hem igår från en vecka i Arbrå. Det var kul och jag och Vanessa gosade med hästarna och levde najs.
Lovisa har kommit hem från Grekland så jag var hos hennes farmor med Lovisa & hennes familj och badade + fikade. Fick även en oliv,kokos bodylotion som luktar jätte gott! Tack Lovisa:)<3

I mitt rum har en komet slagit ner xD , haha, Fullt med prylar överallt! :O läre städa, Men jag orkar inte..

Hittade föresten en urgullig bild på Taylor Lautner. Synd att Taylor Swift förstörde bilden-.-´



Så bort med henne!
Bilden ni såg först är på mig, Jag och Vanessa knäppte lite kort i Arbrå med ;)



Ha de gött
/sara


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

haha håller med, taylor swift förstörde bilden

2010-07-13 @ 15:51:24
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Rosina

Det var jättefina bilder! :) <3

2010-07-14 @ 10:57:38
URL: http://jamaicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0