Riverside m.m

sitter och kollar på riverside dock är det hära klippet på youtube men jag kollar på svt. om du vill kolla så gå in på www.svt.se och gå in på SVT play och sök på riverside och alla avsnitt i mappen sen såklart så kollar man ju från början =)

Mår lite bättre nu faktiskt, har varit " deppig " ett tag men det beror väl på vädet? det var så förra vinter också jag och vanessa bråkade hela tiden när vi var hos hubbe och derius, så nu får det vara skärpning. men som sakt mår bättre nu.  Saknar bullen! läste att emma fick han att galoppera i paddock! är jätte sugen på att galoppera där men får dämpa min "hunger" och vänta tills han är riktigt redo så både jag och vanessa också får galoppera med honom där.
Har fått mycket POST på sista tiden, i går så var det typ 2 bank grejer :S en MIN HÄST tidning.,,,
 och en tidning " läslusen"
idag var det en bok från läslusen + en kalle anka tidning =)
trevligt brukar aldrig få post. har snackade med farsan och tror att jag kanske kommer få TV på rummet. eller asså kanaler. Wiie disney channel MTV tv 3 :D:D

ska bli härligt det!

sara-mejer-a


Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså jag skulle mer än gärna "låta" er gallopera där men han känns inte riktigt redo och då vill jag inte riskera att allt jobb vi har lagt ner i paddocken förstörs för EN gångs uppstressning... Inte för att jag tror att ni förstör han :O Men alltså du kanske förstår vad jag menar, jag känner bullen bättre och vet VAR hans gräns går(eftersom jag har gått över den förr :( ) Kram <3

2010-01-21 @ 22:26:15
Postat av: Neha

Tråkigt att det är halvdepp

2010-01-22 @ 20:32:23
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0