perfekt dag

Ridturen gick bra ;D ska förklara allt i minsta detalj. först så skrittade vi mot sunnanå (jag skrittade)
sen så svängde vi in på en väg åt höger lite före emmas hus och skrittade ner för en lång backe och travade. sen så svängde vi in på en väg och jag galoppera tillbaka sen så fick vanessa skritta och trava hela den dära vägen. sen så i slutet galoppera hon och såg bara hon och bullen försvinna och han sparka bakåt. sen så skritta hon ändå tills hon bytte med mig och jag galopperade hela vägen upp tills vägen typ. gick skit bra! fast lite läskigt i typ "mitten" av galopp turen då han svängde sig som en banan men annars gick det bra. sen fick vanessa trava och skritta hela vägen till stallet:) ska gå ut och ge världens tråkigaste kaninern mat nu.-.-'


sara-mejer-a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0