MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!

BLIR GALEN! KAN inte tiden gå snabbare? jag vill gå klart gymmnasiumet så jag kan dra till USA och bo där. allt är bara rent ut sakt skit. skolan suger värre än någonsin jag orkar bara inte med den detsutom är det 1 ½ år tills jag går ut. hur ska jag orka`? tröttnade redan i början av 8:an men har hållit ut i ett ½ år. JAG SKA Åka till L:A det har jag bestämmt mig. jag ska bli RIK, jag ska leva ett bra LIV, gaaaaaah känns som jag slösar bort det nu!-.- help me!


läs nedersta inlägget för att läsa om hästen bullen som gör livet värt att leva iallfall<3

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag förstår dig :) Jag kände/känner också så. Men nu går jag i 9:an och har 4 månader kvar :) Men i början av 8:an kände jag också så. Men när tiden närmar sig så kommer du börja sakna alla. Så lev livet nu, va med din klass och dina kompisar. Sedan när du åker till L.A så lev livet där.

Jag vill också flytta dit (o så ska jag också göra)!!

2010-02-07 @ 10:26:10
Postat av: sara

okej=) har du någon blogg föresten?:D<3

2010-02-07 @ 18:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0