wie!

Har ett par roliga saker att berätta. I dag hos bullen så skulel jag rida en kort tur men jag ville ändå galoppera. så jag red mot ljusne håller och svängde upp för en väg på vänster sida. där är det perfekt galoppbacke, Men jag hade inte travat igång han riktigt mycket så jag travade upp för den. Sen kan man välja om man vill rida rakt fram eller om man vill svänga åt vänster. Jag svängde åt vänster för den andra vägen såg så mörk och skuggig ut medans min väg så ljus och var mycket sol på. Red ner för en backe och galopperade upp för en uppförsbacke. sen trava jag och skritta tills jag kom fram till en vändplats då gjorde jag några volter och travade tillbaka. galopperade upp jätte fort för en jätte lång backe och saktade av vid slutet av vägen när det började gå ner för. skrittade ner för backen och travade en lång bit i sakta trav men bullen ville springa på snabbt, skrittade sen och var framme i stallet. På fredag kanske jag åker till bullen istället om jag inte hinner på lördag. ska till maria och sally och yatzy:D:D ska bli kul att komma tillbaka dit och hjälpa till. Längtar.

ska träna på spanska läxan nu-.-'

/sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0