Skärpning

Tycker att alla har blivit så usla på att uppdaterat sina bloggar Skärpning xD!

Vanessa har fortfarande scharlakansfeber fast det smittas inte längre men hon får ändå inte åka till stallet med mig. Suck, nu får jag rida själv igen. Det är skönt då slipper man byta men det är kul att snacka med någon när man rider också. Haha får snacka med Bullen.
Vet inte hur jag ska rida idag. Orkar inte rida bort till paddocken. Och jag har ridit upp på " berget" TVÅ GÅNGER så jag ska nog inte rida upp dit igen. Men bullen har sån perfekt galopp där. haha, svårt. Blir nog en skritt tur. Fast det är så fint väder så nu vill jag passa på att jobba med honom..
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0