Idag

idag sov jag som en stock och vaknade när klockan ringde 7:06. Käkade frukost i sängen medans jag kollade på TV. Borstade tänderna och sånt och drog till Skolan. Chrille skulle åka bil, och Rosina varsjuk. Kunde dom inte ha sakt det lite tidigare.,.? jag kunde fått åka bil med vanessa.Tack så mycket..
Sen på idrotten så spelade vi fotboll. Jag och bollar fungerar INTE Lie eller Pop eller nån sköt på mitt ben så bollen styrdes in i "mitt lags mål" fast jag stod helt stilla:Ö CP. sen ska såklart alla. Tack Sara. Hade stor lust att skrika. MEN HÅLL KÄFTEN! det är inte direkt blodigt allvar-.-' Väx upp va fan!:@

Nu är jag äntligen hemma. Min bästis sitter på golvet och käkar papper. Kan inte fatta att jag har ägt honom i 10 år. Han är den bästa vän man kan ha;)<3 Han ljuger och sviker aldrig. Han finns och han är MIN!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0