cp.blogg.se?

blogg.se har blivit så himmla konstigt.. det går inte att förklara men dom har gjort lite ändringar som jag inte gillar..
jag har inte bloggat på länge. men jag har fått kanaler på rummet så nu har jag blivit tv nörd. haha:)
sen har jag varit mycket med Vanessa och vi har kommit på en ide om kläder. Saknar vendela också. hon har varit borta från skolan i TVÅ VECKOR snart. shit!:O hoppas hon blir frisk snart. sen så ska mathilda den lyckosten åka till thailand. LYLLOS!
jag har inte tränat på spanskan. vi ska spela upp en teater för HELA klassen i spanskan. haha roligt, not. så det ska jag träna på. KUNG jag ^^ hoppas allt blir bättre nu:----:......
Snackade med vanessa precis och hon skrek JÄVLA HORA och la på luren....
fy fan vad fult säkert ragnar som smet ut eller nått:Ö hon ringer väl upp strax antar jag ^^ har fått munsår också :(
nu är det zac och codys ljuva hotelliv på disney XD också nice ska kolla. saknar BULLEN vet en perfekt runda vi ska rida tillsamans, den är ganska lång men jag vet hur man kan "rida runt" hela skiten. den är perfekt om man ska rida långt. nu ska jag ta på mig långbyxor.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0