American food

Även fast jag vill flytta till L:A så lockar maten mig inte, Det är sjuk vad fet mat dom äter i det dära landet. Eller ja, alla gör ju inte det men dom flesta "vanliga människorna" dom serverar ju friterat och efterätt i skolan varenda dag. uew, Jag menar det är ju inget fel att äta friterat ibland och så. Men hela tiden. Nej, tycker den hära bilden ser ganska ofärsh ut..



Mendans den hära bilden ser fräshare ut, Men tänk att leva på sallad?:Ö man vill ju inte vara en kanin heller.


Så jag föredrar en blandning av sakerna, Inte för mycket sallad och inte för mycket friterat :)

Ha en bra kväll:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D;DD:D:D:D:D:D:D:D:D

sara-mejer-a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0