tjo

Halloj, Idag så åkte jag och Linda bil till bergvik ( linda har precis fått körkort! nice :D) så vi bytte om till ridkläder och sen så drog vi och hämtade Vanessa vid hennes hus och åkte vidare till Dåbå.  Där möttes vi av en glad hund ( Avril) Myssla stod och betade på tomten och gick in och ut i garaget som hon ville, Vi hämtade hästarna och gjorde iordning dom. Jag hade Dilba, Nessa hade Eyssla, Linda hade Blöök och Ulla hade Myssla.

Först så red vi ut i skogen. Det var ganska dålig väg med mycket växter och skit. Avril sprang efter och höll på att bli sparkad av Vanessas häst? vi vände tillbaka efter en kvart 10 minuter och red tillbaka. Sen red jag och Linda lite i hagen. Linda fick även pröva på tölt? trav och galopp. Gick bra tycker jag för att vara första gången, Avril hängde också på xD haha..
Sen så satte vi oss på baksidan och Chillaaade ;)
nice nicce, käkade lite äpplen och sen så drog vi hem ;)
bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0