22 agusti 2010

Hej!
har inte bloggat på länge så därför tänkte jag skriva lite´..
jag och vanessa har varit hos ulla i helgen och målat stallet blev apsnyggt, vi har målat vitt och blåa boxdörrar, beige/brunt på boxdörrarna innanför för den blå färgen räckte inte, sen har vi ridit barbacka och galopperat barbacka med träns och utan träns;) modiga vi är xD haha, men man känner sig så jävla trygg på dilba och blökk. Dilba hade smitit så jag tog med mig en grimma och hunden avril sen gick jag och letade. hittade en grimma i skogen som jag plockade upp. sen lite längre bort såg jag dilba och då tog jag på henne den grimman som jag hittade och tog den andra i handen och knöt grimskaftet som tyglar och hoppade upp sådära snyggt ni vet med benet, haha. såg säkert fett nice ut xD. sen så töltade jag i väg. gull dilba..

bilder på stallet kommer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0