Lite klagomål bara..

Det är inte långt kvar nu till skolavslutningen. Överlever nog tillsdess. Har hemkunskap i morgon och det suger. Ska försöka att hänga med lite mer nu i skolan och satsa för fullt! vill ju få bra slutbetyg. Jag blir inte nöjd med G+ i spanska. Ska ha VG som förra terminen så jag för skärpa mig och försöka ordna det. Ännu är det inte försent. hade 220 poäng totalt. Alltså det var mina första betyg. Mina andra betyg ska bli bättre och det ska jag se till.! Bara jag inte får sämmre för då blir jag deprimerad.Så jag ska plugga som fan tills SO provet Så kanske jag får MVG där??
Sen så ska jag lägga mera tid i HK:N och matten, slöjden och musiken.. Även lite i NO:N med andra ord. Ska satsa på alla ämmnen utom elevensvalxD och VG räcker för mig i idrott.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0