IDAAAG!.. (=

Vanessa red Yatzy och jag red Bullen idag. När vi skulle cykla till maria för att hämta yatzy så skulle jag galoppera en bit för vägen var jätte bra. men nessa var bakom med cykeln så när jag skulle stanna så kasta sig bullen åt vänster och jag gjorde en kullebytta åt höger och hamnade på knäna.

Skällde lite på bullen och hoppade upp igen och började trava. Sen fixa nessa yatzy och jag stod och pratade lite med Wilma och Maria^^ Sen så skrittade vi ut och pratade. Sen när vi var klar väntade jag ovh bullen inne i stallet tills Nessa var klar med Yatzy. Jag gav bullen lite hö och då bet han mig-.- gjorde ganska ont men det blev inget sår..
Sen fick vanessa rida en bit och vi bytte och jag red hela vägen hem. Galopperade en till bit och det gick mycket bättre än första gången. Sen på kvällen var vi hos Margit. Gosia och margit pratade och jag anna Martisson och vanessa lekte med hundarna och hade jätte kul.

Sen kom malin sandström med sin lilla hund och då skulle loke och albin jaga malin så loke sprang och han var grymt stark så jag åkte typ vattenskidor efter honom.
Jag släppte och hamnade i en lerpöl. Så jag fick gå in på toa och torka av mig all lera:)
Bra dag idag!:D och í morgon är det skola..-.-'


Jag och Vanessa i polen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0