Det känns fint

Det känns som om jag kommer att få bättre betyg än G på so-provet. Pluggade en vecka innan på provet med. Svarade på alla frågorna.. Så jag hoppas på ett MVG. Blir besviken om jag får VG eller G.. För IG kommer jag inte få det är jag nästan 100% säker på. I dag red jag och bullen 1 mil. Travade jätte mycket. Blev 3 korta galopper. Resten skritt och trav.  Han var alldeles svettig. Bullen ville vända hemmåt hela tiden men sen när jag red hemmåt så trodde han att jag red ej hemmåt. Sen när han märkte att vi var hemma då gnägga han xD gölligt"<3

Kommentarer
Postat av: vanessa

AAAW, BUBBEN :'D <3

2010-04-29 @ 22:55:25
URL: http://nessaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0