1:a april

Hej hej! idag är det ju första april och jag har kommit på ett grymt skämt. Mina kusiner + moster + hennes man ska komma snart om typ 2 timmar-.-' seeegt! så när dom kommer typ 2 minuter innan ska jag gömma mig och så ska vi plocka bort alla mina saker och sen så när dom frågar
- Vart är Sara då?
Då ska mormor svara
- Nej hon är inte här, vi skjussade hem henne för ett tag sen för hon hade fått magsjuka..
HAHA! där får dom för dom är så seg. Sen när mormor ropar
- MAT!!!! så ska jag vänta ca 2 minuter till i mitt gömställe och sen när alla har satt sig till bords ska jag komma fram och säga
- Tjena, jag kom tillbaka för jag kunde inte motstå den väldoftande lukten ( något sådant som har med mat att göra)
Kommer bli kul. Nu ska jag roa mig på annat håll :Ö xD

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0