saker som har hänt

Hejsan sorry för dålig uppdatering men jag har liksom inte haft tid att skriva..
skolan var dryg som fan och jag har varit påshoppinghumör hela veckan men inte haft, tid
och pengar för att åka iväg, ska spara lite nu. sovit hos vanessa igår till idag och vi åt godis, chips och
drack champis, vi tänkte åka till bullen på söndag med det blev ändrade planer.....
just nu så ska vi sitta här hela dagen för vädret suger och det finns absolut inget vettigt att göra.'
vi har ju inget stall som vi kan åka till när vi känner för det :(
men iaf skulle behöva
*Nya tröjor
*Nya byxor
* Nya skor
Det står högts påmin lista och (ofc) nya tapeter till mitt RUM!!
Blir galen hatar mina tapeter dom är så himla trista.
Btv //sara

Kommentarer
Postat av: Maria

Ni får ju alltid komma ner hit och gå med sally. Vet att det kanske inte är så kul. Men ni får komma hit när ni vill. Bara så du vet det..

2009-09-12 @ 19:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0