höööst!

Det märks verkligen att det har blivit höst. fick ha långkallingar till skolan! :Ö
Var på prao och det gick bra utom att mina små ungar skämde ut mig totalt, såg säkert ut som en tomat om inte värre i ansiktet!
småglin... -.-'  men söta xD


iallfall så red jag på bullen med Mathilda efter skolan och det gick bra. han har världens bästa galopp! mathilda fick också pröva på att galoppera och det såg fint ut, han rusar inte och håller på nu tycker jag utan han har lugn och galoppen är inte hoppig utan perfekt och man får rytm direkt=)
nu håller jag på att träna på engelskan så
chao!
/Sara


bild på taylor! ögongodis som vissa säger xD



Kommentarer
Postat av: Emma

Mmm de är så jävla härligt att han har fått in galoppen nu <3

2009-09-30 @ 17:58:37
Postat av: nicole

Hej! Just nu är det frågestund i min blogg, så passa på att fråga om allt du undrar! :)

2009-09-30 @ 20:29:10
URL: http://nicolefredlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja emma=) den är värkligen underbar :D<3 bra jobbat!

2009-09-30 @ 20:48:44
Postat av: marigona

ha.ha.ha! Taylor är inte alls ihop med dig för han är ihop med miiiiiiiiiig :D



(låter som en 5-åring haha) Nej men vi kanske kan dela? Eller?.. Jag måste få dela med mig han i alla fall.. jag råkade ge bort Robert, Jackson, Kellan och Alex!!!!! :p

2009-09-30 @ 21:26:09
URL: http://twilightobsession.blogg.se/
Postat av: lina

snygg blogg:D

2010-11-12 @ 19:55:10
URL: http://linapolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0