framtidsdrömmar

Jag har framtidsplaner som jag värkligen tänker satsa på,  snarare drömmar men jag vet att om jag gör
det rätt så kan drömmarna faktiskt bli sanna, ni fattar säkert inte vad jag snackar om men jag
vill bo i Usa med lovisa, vi ska bo i en flott lägenhet och vara rika, tänk att shoppa i new york och få en skymt av kändisarna MAYBE kanske Taylor lautner<33
det är 0,1 % chans då men den finns även fasst den kanske är ganska liten.
men jag skulle antagligen vilja bo i LA eller hollywood, new york? ja nånstans där.
och såklart ha ett bra jobb och en latte maskin hemma som serverar färsk och god coffie macchiato<3 lovely,
men för att det ska bli sant så måste jag ha toppen betyg så NO läxan here I come!
/sara

tillexempel den dära lägenheten skulle vara nice, vardagsrum=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0