dålig dag

Provet gick väl så där, jag var inte så himla smart som jag trodde :Ö
men men skit samma påverkar ju inte hela framtiden ( hoppas jag)
Sen efter skolan så var jag rosina och chrille. Vi gick till IP och sprang en runda och jag kom först sen rosina 1 ½ minut efter och chrille 3 minuter efter henne. HAHA jag är bättre en er! nedå jag skojja.
Sen vart det hem och käka och sen stallet. Jag fick nicco och det gick också sådär. Kan ju inte
gå bra jämt han var lite surig och seg. Sen så bet han mig för jag inte hade med mig godis. xD
Men men shit same det med.
Jag tog 2 äpplen som han fick senare när jag hade sadlat och tränsat av honom.
Nu har jag städat rummet och kaninburen och gjort spanska läxan.
Engelska läxan gör jag senare eller imorgon
Hejs!
/sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0