Voy a Estudiar = Jag ska studera.

Haha, som rubriken jag ska plugga till spanska provet men jag pallar inte..
fattar nada och det är så himla tråkigt  så kan spy ner skiten!
Nu ska jag berätta nått roligare och det är om idag.
Jag åkte till stallet vid kvart över 4 och tog in bullen från hagen och precis när jag hade tagit av han täcket kom Emma, vi ryktade och fixa i ordning honom och satte på skydden och Emma tog sin rygga med longerinslinan och tog det långa spöt och åkte i för väg. Jag red på bullen och travade och skrittade lite tills jag kom fram till Emma som stod & väntade på mig och så bar det av till padocken där vi longerade honom. Han var JÄTTE DUKTIG!:D:D
han lyssnade typ hela tiden, men det var nått varv ha inte gilla att skritta i så värst mycket men vi fick han att skritta i det i allfall. Nöjda red jag hem och emma gick. Sen så gick hon till sig och jag fick ta ridspöet och jag travade lite hemmåt för det blev bara mörkare och mörkare så jag ville till stallet så fort som möjligt ( hade inga reflexer ) framme tog jag av han sakerna så pröva jag olika filtar och sånt. Och jag tror dom är bra lite för korta vid magen men det  går nog att fixa. Sen tog jag på han " flistäcket" och så fick han mat och så stängde jag boxen och släckte.
Nu har precis ätit äcklig mat och jag borde nog plugga..
/sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas det gick bra att skritta hem han iaf xD kände mig så självisk när jag gick hem o du fick ta hand om hästen :Ö

2009-10-21 @ 20:17:26
Postat av: sara

haha, nejdå det var lungt ;) han komma hem till stallet innan det blev alldeles för mörkt xD

2009-10-22 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0