Suuck!

Suck! Det är alltid massor av saker jag ska göra hela tiden, nu är det spanska läxa och sen måste jag ta hem matten och jobba lite i så jag ligger först :P
Sen ska jag skriva fler bokrecensioner har inte skrivit en enda på hela åttan!!!?? och det räknas på betyget ( svenska) så jag får skärpa mig och ta hem några stycken och skriva om dom böckerna jag har läst.
T.e.x alla twilightböcker och många flera hästböcker för i skolan läser jag inte på lässtunden utan pratar och boken " djävulen bär prada" har jag tappat bort mig i 1000 gånger plus att jag blir störd så jag kan inte läsa den och den är trist.. som det hära inlägget. men i morgon är det tisdag och jag måste få nya schemat! det ända jag vet är att det är gympa.. :( innebandy, ursch my life sucks right now.!
Skriver inge mer för då kommer ni bara sommna.
/sara



Blev en bild på Millan från i sommras :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0