Lovisa!

Var med Lovisa hela dagen typ. gick hem till henne efter skolan och pluggade lite engelska och mycket spanska.
Det var tråkigt men jag lärde mig mycket så hoppas provet går bra nu då. Sen åt vi hos lovisa och gick upp till mickelberget och klättrade lite i träd och lät joker ( lovisas hund) springa fritt där uppe. När jag kom hem packade jag till stugan och precis när jag var klar kom mamma hem.. Typiskt jag som ville vara ensam hemma så jag tog en färdig thai-låda och käkade framför tv:n i sängen ;) nice det.
Nu ska jag gå och lägga mig.
Saknar bullen<3 får inte träffa han förnst på onsdag. men måste träffa mormor morfar, släkten också

/sara
sara-mejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0