Keep on fighting<3

Nyss kommit hem från bullen<3 cyklade dit och hem igen jobbigt tog 21 minuter att cykla dit och 20 minuter att cykla hem.
När jag kom dit gjorde jag iordning honom och sen så red jag ut mot sunnanå och red upp på typ ett berg. det var massor av älgpassdär och jag skritta hela vägen och trava ibland. men det var så stenig sen kom jag ut från den dåliga vägen och galopperade på en fin väg. men jag visste inte vart jag var och försökte hitta en väg hem men jag ville inte rida tillbaka samma väg PGA det var ju så stenigt där så jag trodde att jag var vid vendela så jag ringde henne och hon kom och mötte mig och visade vägen ut ;)
Tack vendela<3
sen så fick bullen morötter och jag tog ut han till hagen igen så fick han äta hö:)
red i 45 minuter :)


/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0