hemma hos vanaessa

Hejsan! i kväll ska jag sova hos vanessa, ska bli fett nice ;) vi ska väl käka nått gott, kolla på tv och snacka skit. ( haha ) nerå skojja bara..
I morgon blir det keep on fighting!<3 och då ska vi väl rida ut så hoppas han inte är så pigg för det är så jobbigt men han får inte vara för slö heller. hellre pigg en slö. eller hur? men idag så satt vi mest vid datan och bakade pizza av eget recept och den pizzan blev jätte äcklig så JAG OCH VANESSA SKA ALDRIG MER BAKA PIZZA SOM VI HAR HITTAT PÅ SJÄLV! PÅMINN MIG DET OM  JAG SKRIVER ATT VI SKA BAKA PIZZA xD
nu är vanessa nere i köket och gör smoothie, hör hur kvinnan mixar nått :Ö hahaha
men ni får ha en trevlig kväll så uppdaterar jag imorgon efter att vi har varit hos bullen.
shit också måste träna på spanskan, vi har spanska prov på fredag.
/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0