Hej! förlåt för dålig uppdatering

Hej läs rubriken så slipper jag skriva det igen! men nu är jag här och det är det viktigaste. Jag skrittade hela vägen till vendela. travade kanske lite grann men inte mycket. sen hopap jag av bullen och matade honom med äpple medans jag väntade på vendela.  Hon hoppa upp och jag hoppa upp igen och så skrittade vi i väg. vi babbla på och sen trava och galoppera vi. super kul bullen var jätte snabb och han fick galoppera först. sen skritta vi igen och trava, sen så skulle vendela hem för hon mådde inge bra. ( ont i halsen =/ ) men det var skit kul och måste göras om :D gick bra också bara att bullen gick " snabbt" takta heter det i skritten ibland och det var lite småjobbigt. men annars var han duktig :D<3 sen skritta/ trava jag hem och på en fin väg med gräs i mitten galoppera jag av honom i sammlad galopp. Sen fick han äpplen och jag pratade med therese och fick komma in till henne och värma mig sen kom mamma och hämtade mig :)

/ sara


Keep on fighting<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej sara! läste att han takta lite och de gör han när han blir stressad o då får du genast ta ner han o lugna så att han inte lär sig såna dumheter ;) ska visa lite övningar du kan gö om ja kan hänga med er på söndag :P men vi får prata med vanessa först <3

2009-10-09 @ 20:56:09
Postat av: sara

okej vad bra :)<3

2009-10-09 @ 23:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0