GAH!

Skulle kunna döda min dator nu, den lever ju inte precis men jag ska fan ta en yxa och hugga den mitt i tu, den är så jäkla seg!

finns ingen segare datorn en min, den ska skrotas vill ha en ny! datan har antagligen fått virus. GAAAAAAH ARG!!

I dag var det piss väder när jag och Rosina gick hem från skolan det regnade och jag + mina saker blev blöta-.-

suck, sen är jag tvungen att springa så jag ska låna mammas crosstrainer slipper jag gå ut nått mer.

sen ska vi till stan i möra med skolan till drömverkstaden och då ska 18 sidor i biologiboken vara lästa.

suuck sen är det matte och sen har vi spanska prov... mycket att göra..

ändå känner jag mig sysslolös!

har tagit hem tyget som jag ska provmäta på bullen sen ska jag köpa flistyg och göra ett flecetäcke till bubben!<3

/sara


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag lovar det är INTE lätt att mäta PÅ hästen ^^ har prövat xD så ja föreslår att du letar upp måtten på någon hemsida jag kan kolla åt dig om du vill :P så meddelar jag dig om ja hittat nå :P

2009-10-12 @ 20:14:32
Postat av: Emma

skrev lite fel kom på att det är bara ta ett av hans täcken att mäta på ^^ <3 fast ta vintertäcket eftersom regntäcket är lite trasigt xD ska pröva imorrn om vintertäcket sitter bra så kan du nog mäta efter de :P

2009-10-12 @ 20:16:58
Postat av: sara

okej;) men du och vanessa kommer ju på onsdag eftermiddag dit så skulle vi snacka alla 3 och sånt :) men då väntar jag med att mäta tills du kommer då :P

2009-10-12 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0