gaaah!!!!!!!!

Jag hade skrivit ett skit långt inlägg om vad jag hade gjort men datan dampa och nu försvann allt jag skrivet.. JÄVLA FAN OCKSÅ!detsutom fryser jag om hädnerna så det är såvrt att skriva men ska skriva om allt då.

sov hos vanessa och blablblablabla

vi åkte til stallet 14:20 och red tåv och två på bullen och sen så fick vanessa skritta själv och jag gick i 100 år och då fick jag skritta självl en liten bit och trava sen så skulel jag och bullen gå över en bäck men han vägra så nessa fick leda mig genom halva och då stannade han och skulel dricka sen så gick han över när han hade druktig klartt. vi satte oss ner och åt matsäck och han fick beta. vanessa spände upp käkremmen på han ocskå. han fick två äpplen som han smaskade och dreglade på oss med.

han dreglade på emmas rygga som jag fick torka ren senare :Ö jag galoppera på en uppförsbacke sen fick nessa göra samma sak och sen hoppa jag upp och styrde och vanessa satt bak och vi skrittade hem och på vägen så kom emma med fyrhjulingen och vanessa dissade mig och bullis och åkte med henne till stallet. När vi kom dit så fixa vi han och jag gick in i foderrummet och nessa låste in mig sen vill emma också komma in och visa mig nått och nessa låste. sen blev det tråkigt och vi börja käka kornkross ,betfor och havre, kornkrosset var faktiskt gottxD haha

vi börja bli smått iriterade och ropa att vanessa skulle öpnna och efter 1000000000 år kom hon och släppte ut oss.

sen så åkte vi hem. och jag åt mat hos vanaessa.

 

DET VAR MYCKET LÄNGRE TEXT FÖRUT MEN JAG ORKAR INTE SKRIVA OM PRECIS ALLT.!

OCH SORRY OM DET ÄR MYCKET STAVFEL MED WHATEVER,

/SARA


Kommentarer
Postat av: Emma

SMÅTT irriterade? :O VI DAMPA FAN XD <3

2009-10-18 @ 22:26:28
Postat av: sara

HAHAHAHA! VANESSA JAG ÄTER INTE HOS DIG OM DU INGE SLÄPPER UT OSS

VANESSA DU FÅR SLUTA PÅ BULLEN OM DU INTE SLÄPPER UT OSSXD



HAHA<3

2009-10-19 @ 14:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0