Lyckad ridlektion

Orkar egentligen inte skriva men jag måste. Ridlektionen var jätte kul och gick super.!

Jag som hade ont i armen efter svininfluenssprutan och allt. Men jag fick shakira att gå jätte fint och jobbade jätte bra med skänklarna ( ska förbättra så de blir ännu bättre) Sen så fick vi gå på volter och böjja och galoppera och att galoppera gick skit bra! så underbar galopp perfekt sitts av mig. Jag vet jag skryter men jag är så himmla lättad av att det gick så bra och att jag inte svimma.
Sen efter lektionen sa jessica till mig och mathilda att vi kunde få åka dit nån dag och rida. det var bara att smsa:D:D

nice!
Men nu har jag skit ont i armen kan knapp lyfta den så ska gå och äta.

höres!
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0