Inlägg då 8/11-09

Får bli ett skriv-inlägg idag då eftersom jag bara har laddat upp bilder. var ju som sakt i stallet idag med vanessa ,och emma var där en liten stund och lagade två täcken. Vanessa och jag ställde upp som modeller och ofc bullen med. Vissa bilder blev jätte fina och jag skulle bara vilja radera vanessa på några bilder när bullen var perfekt och lika när jag satt på bullen skulle jag vilja radera mig på vissa, Synd bara att det inte går att fixa i phs , har försökt men det går inte ...

Vi skulle hoppa idag men det blev inte så. blev bara några småskutt för bullen var för het, så vi fick lära han diciplin, jag galoppera en sväng med han och då gick det bra tillslut och de fick vara som avslutning. sen skritta vi 2 och 2 hem.

/sara

Kommentarer
Postat av: marigona

haha eller hur! :) Jag är sexton, snart sjutton :D:D sj? =)

2009-11-09 @ 15:52:49
URL: http://twilightobsession.blogg.se/
Postat av: marigona

japp, jag planerar på att flytta till L.A och plugga/jobba där =)! Nehe! Har du planer på att göra det? :D Jag sexton, snart sjutton :D!

2009-11-09 @ 15:54:32
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0