27 november 2009

Som ni ser så håller jag på med ändringar på bloggen ganska ofta.

Andledningen är att jag inte blir riktigt nöjd med var jag har gjort och jag behöver hjälp med ganska mycket saker faktiskt, Specielt headern..

Kommentera om du kan hjälpa mig!

I dag var det skola. På spanskan var det lugnt eftersom A "barnen" var på friluftsdag,

vänta vänta!!

Kom på en sak. Ska försöka skriva med ett annat sätt. Inte som en dagbok om ni förstår vad jag menar..xP

Lovisa idag då:) Vi försökte fixa bloggen men det gick inte så bra. Sen har jag börjat funderat över mitt rum. Ska ju till Gävle i morgon och shoppa! iihh!Ska få tapetsera om rummet!! så jag ska köpa även saker till rummet. Julklapapr ska jag ju också köpa. De som jag ska köpa åt är

Mamma

Pappa

Mikael

Daniel

Tobbe & Mariana

Patrik

farmor & farfar

ROP (Mormor & morfar)

Vanessa<3

(Lovisa kan jag inte köpa åt PGA hon är ju med) får bli vid ett annat tillfällexD

Här är några tapeter som jag har kollat på som värkar något "normala" ( klicka på för större bild)
Vill ha lite mörkare lila, enfärgad eller med mönster, funderar på fondvägg, Men jag vet inte hur.-.-






Hitta inte så många...

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0