jag är glad

Hej! Linnea en 7 årig tjej följde med mig och vanessa till stallet idag och hon fick rida hubert. Det gick ganska bra och hon tycker om hubert så hon ska få komma varje torsdag och rida hubert. Hon får ju komma när hon vill också om hon vill följa med vanessa och mig te.x för hon är ju bra längd till honom.
Mitt rum är städat och luktar fräsht, Ska nog göra mig iordning och gå och lägga mig. Jag har en spargris som det står
"till min häst" är ungefär 1040 kr i den så det är ju en bit på väg:)
Snart fyller jag 14. På torsdag den 21 maj. Det är matte prov nu på tisdag "nervöst" kommer gå jätte dåligt men det blir skönt när man har gjort det.
SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0