förvånad

Igår kom tobbe och mariana (bror och hans sambo) och hämta mig hos Rosina som jag hade sovit hos. Vi åkte och köpte glass och åkte till florsjön och satt där och åt den. Sen åkte vi till farfar och dom gjorde mat och vi åt. Vi åkte till farmor och hälsa på på sjukhuset sen åkte vi till farfar igen och solade, marianas föräldrar kom och hämta mariana som skulle åka till gävle med dom. Tobbe och jag blev kvar en timme och mamma kom och hämta mig. Vi åt pizza sen skjussa hon mig till Lovisa. Där vi kolla på finalen i robinsson. Sen åkte jag hem och glömmde klantigt mobilen där på laddning så nu är ju okontaktbar om ni inte ringer på hemtelefonen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0