hej!

tjenare! det är lov och väldigt skönt! igår var jag i järvsö backen med mickis chrille och rosina. Jag åkte med mina nya slalomskidor och det gick jätte bra. Hade nya pjäxor också. Sen i söndags longera jag och vanessa Hubert. Han var jätte duktig. Och i måndags red jag och Maria ut. Jag fick håll på alla möjliga ställen xD
Sen i fredags var det filmkväll hos rosina och det var också jätte kul. I dag ska vi ha sovaöver kväll hos rosina sen på torsdag till lördag-söndag ska jag och vanessa till mormor och morfar. Så därför tänkte vi åka till stallet och longera hubbe nu när det har kommit så mycket snö. Så får han bli extra svettig. Ska se till och leta det långa ridspöet som är spårlöst försvunnet? :S annars får vi använda en pinne som piska.
Nu är jag hungrig och ska gå och äta mackaroner med köttbullar (y)
/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0