Nightmare

Man drömmer ju varenda natt men man kommer inte ihåg det man har drömt (oftast) men i natt drömmde jag en hemsk mardröm som jag tänker skriva upp här.
Jag och rosina och några kompisar var på fest och folk drack massa öl utom rosina och våra kompisar för vi är ju medlem i Be-smart. Sen så bröja folk dansa och jag sa till rosina
- Ska ut och kolla på bilen.
Jag hade tydligen en bil. man måste ju vara 18 år för att köra men jag var 14 år och jag får ju inte köra bil.
Men när jag gick ut för att kolla till den så hade nån krossat en ruta och skurit hål på säterna och pajja massa kablar...:S
Jag blev arg och gick tillbaka till nattklubben och skrek på rosina
- NÅN JÄVLABÖG har pajjat min bil!!
- va? sa rosina
MEN KOLLA DÅ KVINNA, sa jag
Vi ringde 112. plötsligt kom Bea och några kompisar till henne gående vi hälsade och jag bärettade om min bil. och visade den såklart.
bea blev också förvånad. Medans vi stod där och snackade så kom ett gäng killar. dom värkade fulla och vi drog oss tbx- dom började mucka med mig och bea och just då kom polisen för att undersöka min bil och dom försvann.
sen så tog en av dom fram en pistol och sikta mot mig. Jag sprakade undan hans pistol och polisen siktade mot ungdomarna. Jag rosina och bea och hennes kompisar gömmde oss bakom en stor polislastbil och en polisbil. Det kom flera folk och gömde sig över allt och flera poliser.
Sen kom det en TV reporter och försökte intervjua mig men jag hörde inte henne och bakom mig kom en av killarna och skrek
- SARA! jag hoppade åt sidan och en polis riktade en pistol mot killen
- DU kan inte komma undan sara, sa en av männen.
Jag bara shit och sen blev jag skjuten och jag vaknade av att jag fick ett sms på mobilen. (tur) sen sommna jag om igen och kom såklart tillbaka till drömmen-.-'
SÅ jag tänkte och sa för mig själv. vakna sara det é en dröm vakna men VAKNA DÅ! och jag vaknade met ett ryck för jag blev typ strypt.
Ursch vilken mardröm.
/sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0