Ett till Inlägg

Hej! nu är klockan 21:56 och jag är ganska trött och har ont i huvudet och i ryggen inte så skönt.
Jag har badat tre gånger i dag och åkt båt ut på sjön två gånger ( en gång ensam)
Jag har med mig mobilen jämt så skicka ett sms om du vill få tag i mig. Till frukot blev det fil och flingor till lunch blev det fattiga riddare och till middag blev det lite rester bla kalopps och påläggskorv m.m
Hoppas jag inte drömmer en nightmare i natt det är det minsta jag vill!
Jag har också ätit glass....
Nu ska jag gå och dricka mycket VATTEN!
Imorgon eller nästa dag kommer min brorsa Mikael till stugan. Hoppas Mikael kommer imorgon. Det kommer bli roligare då.

//////SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0